Land Rover Freelander 1.8i met Airco, Leder, Schuifdak, Etc.
€ 2.795,-
Bouwjaar | 11-03-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 275.142 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-RF-SV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 275.142 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-RF-SV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HO Vissers Ammerlaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graetheideweg 2A |
Postcode | 6037 NN |
Plaats | Kelpen Oler |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4423 x 1809 x 1708 cm
Wielbasis: 2.557 cm
Inhoud laadruimte: 354/1.319 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 248 g/km
Energielabel: F
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Overige informatie
Bandenmaat: 195/80R15
Nette en Luxe Land Rover Freelander 1.8i met Airco, Leder, Schuifdak en Vele Opties !
Deze Freelander Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !
De km Stand met NAP (Nationale Autopas) Bevestiging is Slechts 275142 km !
De Freelander heeft Vele Opties zoals Hierboven Beschreven !
De Airco wordt Desgewenst IJskoud !
Lederen Electrisch Interieur, Schuifdak en Climate Control zijn Enkele van de Vele Opties !
De Lange APK is Geldig tot April 2022 !
De Distributieriem is Vervangen in 2015 bij 1855000 km !
Kortom, een Nette, Luxe 4x4 met nog Veel Veilige Kilometers !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).