Land Rover Defender P400e / 110 / X-Dynamic HSE / Trekhaak / Panoramadak
€ 87.880,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.646 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-287-LZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.646 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-287-LZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kessels Automobielen |
Contactpersoon | Guido Haesen |
Adres | Duitse Poort 15 |
Postcode | 6221 VA |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3503300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kessels-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Met z′n extra elektromotor geeft de hybride Land Rover Defender een heel nieuwe dimensie aan het rijden. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Land Rover over uitstekende prestaties. De vierwielaandrijving is niet alleen heel prettig op onverharde wegen en nat wegdek, maar ook als u de bergen in gaat, bijvoorbeeld op wintersport. Deze Land Rover Defender is luxe afgewerkt. Kijk maar naar het lederen interieur! Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Land Rover is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar! En deze auto heeft ook verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter, bagage afdekhoes en bekerhouder als standaard uitrusting.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het rijden met deze Land Rover wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Ook helpen het autonoom remsysteem en dodehoekdetectie, uw rit tot een veilige rit te maken.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Als u me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!