Land Rover Defender D240 110 S Commercial

€ 67.890,-

Bouwjaar 18-08-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.796 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Land Rover Defender D240 110 S Commercial


€ 67.890,-

Algemeen

Bouwjaar 18-08-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.796 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Provincialeweg Noord 85-87
Postcode 6439 AB
Plaats Doenrade
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-uiver.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.323 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieur: Ebony, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
CO2-uitstoot: 236 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Leaseprijs: € 877,11 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Airco reiniging, Einde garantie controle, Grote onderhoudsbeurt, Jaguar Land Rover Assistance, Nieuwe mattenset, Ozon behandeling interieur, Safety Pack, Volledige Waxoil behandeling exterieur, Volle tank brandstof

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Bandenset: All-seasonbanden

Grijs Kenteken prijs Excl. Btw / Bpm.

Indien deze auto particulier aangeschaft wordt is er een BPM naheffing van toepassing en dient de rest BPM betaald te worden door de nieuwe eigenaar. 

Used Land Rover Defender D240 Commercial
Ook Tax Free levering mogelijk voor export ( excl. BTW/ excl. BPM).

Land Rover Defender 110 D240
Indus Silver / Ebony
Opties:
300 NQ Generfd lederen / stoffen bekleding
* 017TE Driver assistance pack:
 - Rear Traffic Monitor
 - Rear Pre-collision Monitor Inclusief Lane Keeping Aid, Closing Vehicle Sensing, Reverse Traffic
   Detection, Rear Pre-Crash & Driver Initiated Evasive Steering Support
 - Adaptive Cruise Control
 - Clear Exit Monitor
 - Blind Spot Assist
* 021KB Demo Pack:
 - All Terrain Progress Control 
 - Terrain Response 2
 - Configurable Terrain Response
 - Gla

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie