Land Rover Defender 3.0 D300 110 MHEV 3 Pers. Grijs Kenteken Kahn velgen + BFGoodridge banden
€ 83.000,-
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 20.497 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Land Rover Defender 3.0 D300 110 MHEV 3 Pers. Grijs Kenteken Kahn velgen + BFGoodridge banden
€ 83.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 20.497 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg Noord 85-87 |
Postcode | 6439 AB |
Plaats | Doenrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.de-uiver.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 84 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 19
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2
Breedte: 200 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.398 kg
Laadvermogen: 862 kg
GVW: 3.260 kg
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 251 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,7 mg/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
Leaseprijs: vanaf € 869 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Airco reiniging, Einde garantie controle, Grote onderhoudsbeurt, Jaguar Land Rover Assistance, Nieuwe mattenset, Ozon behandeling interieur, Safety Pack, Volledige Waxoil behandeling exterieur, Volle tank brandstof
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Land Rover Defender 110 Hard Top Diesel 3.0 D300 MHEV (= Mild Hybride Electric Vehicle) € 83.000,-- excl. BTW/excl. BPM - Price Tax Free.
Indien deze auto particulier aangeschaft wordt is er een BPM naheffing van toepassing en dient de rest BPM betaald te worden door de nieuwe eigenaar.
20" Inch Kahn Velgen i.c.m. BF Goodridge AT Banden 275/55R20 met sneeuwvlok.
Stijlvol en veelzijdig, dat zijn misschien wel de belangrijkste kenmerken van de Land Rover Defender Hard Top. Dit exemplaar is bovendien voorzien van verschillende systemen die het autorijden aangenamer en veiliger maken. De aandrijving komt voor rekening
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!