Land Rover Defender 2.2 D SW 110 Eastnor De Uiver Special 7-seater

€ 87.450,-

Bouwjaar 16-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.2 D SW 110 Eastnor De Uiver Special 7-seater


€ 87.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.500 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Provincialeweg Noord 85-87
Postcode 6439 AB
Plaats Doenrade
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-uiver.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 1990 - 2016

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2
Wielbasis: 280 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.987 kg
Laadvermogen: 1.063 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart Leder
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Deze land Rover is particulier bezit geweest van 1 eigenaar en heeft géén Off-Road of terrein verleden. 


Land Rover Defender 2.2 TD4 Station Wagon Eastnor Limited Edition "De Uiver" Special

Beschikbaar tegen meerprijs; 

De Uiver Special lier 2700 kg. cap.
Elektrische afstandsbediening.
Heavy Duty lierbumper.
€ 2995,-- incl. BTW.

Deze Land Rover is verder uitgerust met;

Metallic lak Indus Silver
Dak in Santorini Black
Grille en grilleomlijsting in Santorini Black
Koplampomlijsting in Santorini Black
Wielkastverbreders in Santorini Black
Luchtrooster in rechter voorspatbord in Santorini Black
"DEFENDER" woordmerk op motorkap in Santorini Black
Privacy glas voor zijruiten achter B-stijl
5x 16 Inch Gloss Black Sawtooth aluminium velgen
5x Goodyear Wrangler MT/R banden
5x wielmoersloten
Unieke bestickering (Ook leverbaar zonder bestickering) 
Trekhaak 13-Pol. stekkerdoos
Premium voorstoelen
Stoelbekleding in premium Windsor leder in de combinatie Ebony/ Lunar
Cubby Box met twee bekerhouders uitgevoerd in premium Windsor leder Ebony/ Lunar
Dashboardafwerking in Santorini Black
Hemelbekleding met Alcantara

Deze Land Rover Defender is extra voorzien van een full chassis en body Reconditioning.
Chassis is volledig behandeld met een coating. De holle ruimtes van het chassis en carr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie