Land Rover Defender 2.0 D240 110 SE Pano-Lucht-360gr-Trekhaak

€ 59.950,- excl. BTW

Bouwjaar 22-05-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 38.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Land Rover Defender 2.0 D240 110 SE Pano-Lucht-360gr-Trekhaak


€ 59.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-05-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 38.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosport Brouns B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schelsberg 175
Postcode 6413 AE
Plaats Heerlen
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 5725507 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosportbrouns.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2
Breedte: 200 cm
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.261 kg
Laadvermogen: 889 kg
GVW: 3.150 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Complete Land Rover Defender 110 Commercial, grijs kenteken. 
Alle onderdelen voor ombouw naar geel kenteken worden meegeleverd.

HISTORIE
Inclusief volledige servicehistorie.
Bij 37.000km is een nieuwe, gemodificeerde motor bij Land Rover gemonteerd. 

GARANTIE
12 maanden BOVAG garantie

SPECIFICATIES
INTERIEUR
Stoelen in generfd Leder in de kleur Ebony
Configureerbare Ambianceverlichting (in kleur varieerbare LED-verlichting)
Verwarmbare stuurwielrand
Voorstoelen 12 voudig verstelbaar
Verwarmbare voorstoelen 
Warmtewerende voorruit
Privacy glass
Ionisatiesysteem voor extra reiniging van ventilatielucht
230Volt aansluiting
Aluminium dorpellijsten met verlichting en 
Bevestigingsrailsysteem in bagageruimte

EXTERIEUR
Pangea Green metallic
Dak in contrasterende kleur wit
Roofrails
20" 5 spaken style 5094 wielen met All Terrain - 4 seizoen banden
Panoramadak met zonwering
Elektrische bediening van de achterklep 

INFOTAINMENT
HDD Navigatiesysteem met touchscreen, on-/offroad-functie en TMC
Meridian HiFi audiosysteem
CD & DVD-speler, MP3-compatible
Pro Services en WiFi hotspot
AppleCarplay & Android Auto
Spraakbesturing
Multi Functioneel Stuurwiel
Telefoonvoorbereiding Bluetooth met Audiostreaming

VEILIGHEID
LED-koplampen met Adaptive Front Lighting (AFS)
Park Distance Controle voor en achter met 360gr. camera
Tyre Pressure Monitoring System (TPMS)
Lane Assist
Volwaardig reservewiel

MECHANISCH
Cold Climate Pack
Automatische airconditioning 
Lucht kwaliteit sensor
Ionisatiesysteem voor extra reiniging van ventilatielucht
Variabel schokdempersysteem
Luchtvering met automatische niveauregeling en instelbare rijhoogte (instapstand, standaard, offroad) 
Permanente vierwielaandrijving met Terrain Response
Achttraps automatische ZF transmissie met Sport programma
Cruise Control 
Hill Descent Control (HDC)
Volwaardig reservewiel
Trekhaak met afneembare kogel


In 1967 startte Jok Brouns sr. met onderhoud en reparatie van auto's. Dit is het begin van een rijke historie onder de naam Autosport Brouns. Na dealerschappen van Alfa Romeo in de jaren tachtig en Jeep in de jaren

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie