Jeep Wrangler 4XE Rubicon / GRIJS KENTEKEN / VAN uitvoering

€ 74.621,-

Bouwjaar 01-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken GR-23-45
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Jeep Wrangler 4XE Rubicon / GRIJS KENTEKEN / VAN uitvoering


€ 74.621,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken GR-23-45
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koenen Autobedrijf BV
Contactpersoon J. Monnens
Adres Voltaweg 5
Postcode 6101 XK
Plaats Echt
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 484900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

*Alleen voor zakelijke klanten, rijklaarprijs excl BTW *
Het gaat hierbij om een voorraad Jeep Wrangler 4xe Rubicon 4x4 Automaat in de kleur BLACK welke wij kunnen ombouwen naar grijs kenteken.
D.m.v. een volledig tussenschot, 2 persoons uitvoering.
** Let op, de ombouw foto's dienen ter illustratie. Jeep dient nog omgebouwd te worden **

De genoemde prijs is een rijklaarprijs inclusief ombouw naar grijs kenteken, rijklaar exclusief BTW.

Voor meer informatie neemt u gerust contact met ons op.

Fabrieksopties:
-Hardtop, demonteerbaar en bestaat uit 3 delen.
-Keyless entry + starten
-Safety Pack (dode hoek detectie + Adaptive cruise control)
-Leder interieur met stoelverwarming + stuurwiel
-Front Offroad camera
-Comfort and Convenience Pack (isolatie platen tegen plafond aan)

De Rubicon is een ware legende, een terreinbeul, een alleskunner, met zijn rock-trac 4x4 aandrijving en een vertraging van 4:1, elektronisch inschakelbare sper differentiÃ"len op de voor en achter as, een elektronisch ontkoppelbare stabilisatorstang (electronic sway bar disconnect), Rock rails, skid plates!

Het trekgewicht is te verhogen naar 2.500 KG tegen een meerprijs van ? 990,- incl. BTW

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen

Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.

Autotest | Jeep Wrangler Een echte terreinwagen

De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.

Plus

  • zeer vaardig in het terrein
  • ijzersterk imago
  • rijke uitrusting

Min

  • fors verbruik
  • matige rechtuitstabiliteit

Conclusie

De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.

Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.

Deel deze advertentie