Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.559 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-XB-BT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.656 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.559 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-XB-BT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.656 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Nieuwenhoven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eind 12B |
Postcode | 6034 SN |
Plaats | Nederweert-Eind |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 631462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonieuwenhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2006 - 2010
Technische informatie
Koppel: 248 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.645 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 241 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Handel/Export: Voetstootse levering!
U bent van harte welkom om onze occasions te komen bezichtigen maar bel wel even van te voren om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Om een goede inruilindicatie te geven deze graag aanbieden met foto's en informatie. Denk hierbij aan kilometerstand, onderhoudshistorie, eventuele schades en/of gebreken en de prijs die u ongeveer voor uw in te ruilen auto verwacht.
Onze advertenties zijn met grote zorg samengesteld, op eventuele fouten of prijswijzigingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Santa Fe | Nieuw en vernieuwd
Dit is niet de nieuwe Hyundai Santa Fe. Of toch wel! In 2020 presenteerde Hyundai de geheel nieuwe Santa Fe en gaf daar vervolgens totaal geen ruchtbaarheid aan. De CO2-uitstoot van de toen beschikbare motoren was namelijk zo hoog, dat de prijs onrealistisch hoog was. Voor modeljaar 2021 is de Santa Fe echter vernieuwd en voorzien van hybride-aandrijving. Daarom is de nieuwe en tevens vernieuwde Santa Fe nu wel concurrerend. De hoogste tijd dus voor een test!
De Hyundai Santa Fe is dankzij hybride-aandrijving vlot, stil en relatief zuinig. Het weggedrag en de uitrusting geven de Santa Fe het grootste gevoel dat hoort bij het topmodel van Hyundai.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- verkrijgbaar als hybrid en plug-inhybrid
Min
- ruimte achterin kan beter
- navigatie pauzeert podcast of audioboek niet tijdens instructie
- geen hulplijnen bij beeld parkeercamera neus
Conclusie
Drie jaar na de introductie van de nieuwe Santa Fe is het model al vernieuwd. Aanvankelijk was deze grootste Hyundai namelijk voorzien van motoren die door hun hoge CO2-uitstoot voor een onrealistisch hoog prijskaartje zorgden. De Santa Fe was daarom kansloos ten opzichte van de concurrentie. De vernieuwde versie is leverbaar met parallel-hybride en plug-inhybride aandrijving en vanaf nu is de Santa Fe juist zeer concurrerend.
De prijs, prestaties en het verbruik staan nu op hetzelfde niveau als soortgelijke auto's van andere merken. Vervolgens doet Hyundai waar het goed in is: naar de klanten luisteren en een product afleveren dat perfect op hun wensen is afgestemd. Zoals het hoort bij grote, luxueuze auto's is het weggedrag goed, maar ligt de nadruk op comfort. De uitrusting is rijk en modern. Tegelijk met de nieuwe motoren kreeg de Santa Fe een meer uitgesproken uiterlijk zodat de vernieuwde Santa Fe er ook nieuw uitziet.