Bouwjaar | 01-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.873 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | IO-NI-Q1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 42.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.873 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | IO-NI-Q1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Starcar Outlet Cars |
Contactpersoon | Roy de Jeu |
Adres | Maaseikerweg 155 |
Postcode | 6005 AD |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0479220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20306435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | starcar-outletcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Techniq + pakket, 58 kWh accu, panoramadak, lederen bekleding, stoelverwarming, elektrische achterklep,airco (automatisch),Apple Carplay/Android Auto,lederen/stof bekleding,lichtmetalen velgen 19"
navigatiesysteem full map,voorstoelen verwarmd,achterbank in delen neerklapbaar,achteruitrijcamera,adaptief demping systeem,alarm klasse 1(startblokkering),Anti Blokkeer Systeem
armsteun voor,audio installatie premium,Autonomous Emergency Braking,bandenspanningscontrolesysteem,binnenspiegel automatisch dimmend,Bluetooth telefoonvoorbereiding,bots waarschuwing systeem,buitenspiegels elektrisch inklapbaar,buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar,centrale deurvergrendeling met afstandsbediening,cruise control adaptief met StopenGo,DAB
dimlichten automatisch,dodehoekdetectie met correctie,draadloze telefoonlader,elektrisch bedienbare achterklep,elektrische ramen voor en achter,elektrisch verstelbare voorstoel(en)
Elektronisch Stabiliteits Programma,extra getint glas,hill hold functie,keyless start,kruisend verkeer detectie,LED achterlichten,LED dagrijverlichting,lederen stuurwiel,,LED koplampen,lendesteunen (verstelbaar),multimedia-voorbereiding,oplaadmogelijkheid,parkeersensor achter,parkeersensor voor,regensensor,rijstrooksensor met correctie,stuur verstelbaar,stuurwiel multifunctioneel
stuurwiel verwarmd,verkeersbord detectie,volledig digitaal instrumentenpaneel,voorstoelen in hoogte verstelbaar,zelfstandige rijstrookwissel,
Onze prijzen zijn rijklaar, geen verrassingen!
Aangezien wij niet altijd aanwezig zijn, vragen wij u een afspraak te maken.
Aan deze getoonde presentatie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.