Bouwjaar | 17-03-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 57-RG-KH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 6.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 57-RG-KH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Smeets Schimmert |
Contactpersoon | R. Smeets |
Adres | Bekerbaan 15-A |
Postcode | 6333 EH |
Plaats | Schimmert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 4042442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smeetsschimmert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 175 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.473 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Afleverpakket (3 mnd garantie)
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Nieuwe APK, Onderhoudbeurt, Volledig gepoetst
Door ons nieuw geleverde en onderhouden Honda Cr-V in de meest luxe Executive uitvoering, voorzien van Leder bekleding, Orgineel kantel schuifdak, alles electrisch bediend, Cruise controle, Afneembare trekhaak enz enz. , alles in keurige staat !!
= Bedrijfsinformatie =
(Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer of weergave van gegevens en prijzen).
Autobedrijf Smeets, BOVAG lid. Sinds 1937, dus al meer dan 85 jaar actief. U bent van harte welkom in ons authentieke bedrijf met veel ervaring in het mooie Schimmert.
De koffie staat voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!