Bouwjaar | 08-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 121.168 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-355-PS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
€ 18.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 121.168 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-355-PS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuisLimburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg Zuid 90-100 |
Postcode | 6134 AD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28336597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuislimburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 182 x 169 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.431 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
AutoHuisLimburg is specialist in de verkoop van kwalitatief hoogwaardige tweedehands auto's. Inruil is mogelijk en wij hanteren geen afleverings/ rijklaar kosten. Bij vragen staan wij u graag van maandag t/m zondag te woord.
Voor verdere informatie kunt u ook onze website bezoeken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn enkel geopend op afspraak.
E-mails met vragen als "wat is de laagste prijs" en "is deze auto nog beschikbaar" worden niet beantwoord. Zolang de advertentie online staat is de auto beschikbaar. Wij ruilen elke auto in, ongeacht de leeftijd en kilometerstand. Voor een indicatie van de inruilwaarde stuur ons ajb de foto's van de in te ruilen auto op onderstaande nummer.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via de telefoon en email. Uiteraard bent u ook altijd welkom om een Whatsapp berichtje te sturen op nummer 06 28 33 65 97.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!