Bouwjaar | 05-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 69-HFZ-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 69-HFZ-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Budget Car Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterbroekweg 2 |
Postcode | 6247 BN |
Plaats | Gronsveld |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42745869 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.budgetcarcenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Gebruikerssporen na perfecte auto met weinig kilometers.
Uitvoering is v-tech snelle auto
Honda Civic 1.8 Sport i-vtech
- Kenteken: 69-HFZ-1
- Merk: Honda
- Model: Civic
- APK tot: 09-12-2024
- Tellerstand: 164426 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R18A2
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1165 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 425 cm
- Hoogte: 1460 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Navigatiesysteem uitneembaar
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Inruilen van uw huidige auto is altijd mogelijk . Prijzen xijn meeneem prijzen .
Wij werken zonder afspraak binnen onze openingstijden. ( Graag wel even bellen voor dat u wilt komen voor een auto ! )
Budget Car Center is RDW Erkend en het kan dus 7/24 op Naam overgeschreven en gevrijwaard worden.
Ook kunnen wij voor export documenten zorgen en uw auto transporteren.
Al onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand.
Openingstijden :
Maandag tot Zaterdag :
10:00 tot 17:00
Zondag : OP AFSPRAAK !
Buiten onze openingstijden kan altijd afgesproken worden!
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden of neem van te voren even contact met ons op
Budget Car Center
Oosterbroekweg 2
6247BN Gronsveld
0642745869
budget-carcenter@hotmail.com
www.budgetcarcenter.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.