Ford Transit 290 2.2 TDCI L2H2 Navi/Ccr/Airco/Trekhaak

€ 14.500,- excl. BTW

Bouwjaar 23-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.180 km
Deuren 5
Kenteken V-890-BT
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Transit 290 2.2 TDCI L2H2 Navi/Ccr/Airco/Trekhaak


€ 14.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.180 km
Deuren 5
Kenteken V-890-BT
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Leurs Auto's V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graafschap Hornelaan 188
Postcode 6004 HT
Plaats Weert
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 536703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.leursauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 330 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.031 kg
Laadvermogen: 936 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Deze Ford Transit komt uit 2016, werd geleverd van 01-04-2014 tot 31-07-2016 en kostte toen € 39.578,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 2198 cc. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 2031 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 183,- per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford E-Transit | De grote Transit(ie)

Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!

Autotest | Ford E-Transit De grote Transit(ie)

De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.

Plus

  • enorme stap vooruit in rijeigenschappen
  • even ruim als iedere andere Transit
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
  • geen digitale binnenspiegel
  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.

De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.

Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!

Deel deze advertentie