Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium 7p. Navi Sony, Leder, Winter, Panoramdak etc. etc.

€ 14.900,-

Bouwjaar 09-03-2016
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.789 km
Deuren 5
Kenteken NZ-362-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 154 kW (210 pk)

Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium 7p. Navi Sony, Leder, Winter, Panoramdak etc. etc.


€ 14.900,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2016
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.789 km
Deuren 5
Kenteken NZ-362-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 154 kW (210 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CarConnect BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maasbreeseweg 22a1
Postcode 5981 NB
Plaats Panningen
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11207713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carconnect.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 192 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.666 kg
Laadvermogen: 909 kg
GVW: 2.575 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 513 - € 548 per kwartaal

Goed onderhouden Ford S-Max die afkomstig is van eerste eigenaar in NL. Deze auto heeft het eerste jaar bij Ford Werke Koln gereden en is vervolgens geïmporteerd naar NL. Deze 2.0 Tdci bi-Turbo is van bijna alle opties voorzien zoals; Metaallak, 19-Inch velgen, Parkeersensoren voor & achter, Automatisch inparkeren, Keyless entry, 7-persoons, Vol lederen bekleding, Elektrische kindersloten, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, BLIS (dodehoek detectie), Lane department, Elektrische stoelen i.c.m. memory functie, Licht & regensensor, Bluetooth/Voice control, Navigatiesysteem, Sony audio, Panoramadak, Stoelverwarming voor, Voorruitverwarming, Adoptieve cruise control etc. etc.

Compleet onderhoud bekend zie bijgevoegde foto's. BPM teruggaaf bij export ongeveer 2.300 euro.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie