Ford S-MAX 2.0-16V / NAP / 2E EIG. / DEALER ONDERH. / SENSOREN V+A / VOORRUITVERW. / PRIVACY GLASS / ISOFIX / CRUISE & CLIMATE

€ 5.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-11-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.259 km
Deuren 5
Kenteken 17-HGF-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Ford S-MAX 2.0-16V / NAP / 2E EIG. / DEALER ONDERH. / SENSOREN V+A / VOORRUITVERW. / PRIVACY GLASS / ISOFIX / CRUISE & CLIMATE


€ 5.700,-

Algemeen

Bouwjaar 07-11-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.259 km
Deuren 5
Kenteken 17-HGF-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam 't Meuterke
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres John F. Kennedylaan 224
Postcode 5981 WX
Plaats Panningen
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53116822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automeuterke.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Ter verkoop aangeboden deze oerdegelijke en tevens ontzettend ruime Ford S-Max. Afkomstig van slechts de tweede eigenaar die de auto de afgelopen 10 jaar goed heeft onderhouden. Zowel technisch als optisch in puike staat. Natuurlijk ook netjes geleverd met twee originele sleutels (op afstandsbediening). Met andere woorden verkeert deze auto in 100% rijklare toestand!

Bij binnenkomst hebben we zowel het interieur als het exterieur van de auto professioneel laten reinigen (incl. polijstbehandeling!) bij onze vertrouwde detailer.

Onderhoudsbeurten zijn altijd vakkundig en tijdig uitgevoerd bij de officiële Ford dealer.
De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd op 26-07-2023 bij 200.500 km.
D.w.z. de volgende beurt pas weer nodig omstreeks 26-07-2024 of bij ca. 220.500 km.


Deze Ford S-Max komt uit 2008, werd geleverd van 01-03-2006 tot 30-06-2009 en kostte toen € 36.258,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 107 kW (145 PK) en een cilinderinhoud van 1999 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 197 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,1 liter per 100 km en hij weegt 1505 kg. De APK is geldig tot 05-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom voor een bezichtiging, proefrit en kop koffie.

*- FOTO'S
Bekijk de volledige fotoreportage op onze website: www.automeuterke.nl

*- AFLEVERING
Wij werken met rijklaarprijzen en hanteren geen verplichte afleverkosten!
Al onze auto's uit eigen bedrijfsvoorraad worden deskundig gecontroleerd. Alle externe keuringen zijn toegestaan.

Standaard inbegrepen bij auto's uit onze eigen bedrijfsvoorraad: (U BETAALT €. 0 ,-)

- Garantie van 't huis (aanvullende ook mogelijk)
- Algehele veiligheidscontrole (remmen, banden, vloeistoffen, verlichting etc.)
- Onderhoud conform schema en historie
- Geldige APK-keuring
- Kosten tenaamstelling en vrijwaren
- RDW-voertuigrapport (Nationale Auto Pas)
- Kleine poetsbeurt interieur
- Kleine poetsbeurt exte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie