Bouwjaar | 14-12-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 52.680 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.198 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 39.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 52.680 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.198 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van Haren |
Contactpersoon | Clemens van Haren |
Adres | De Flammert 1205 |
Postcode | 5854 NC |
Plaats | Bergen Lb |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 340698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanharen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: apr 2016 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.148 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Wielbasis: 322 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Mooie Wildtrak uitvoering van de eerste eigenaar, grijs kenteken, auto is direct inzetbaar, zware trekhaak daardoor mag je 3.500 kg geremd trekken, inruil mogelijk, betreft een nieuwe ombouw tot grijs kenteken alle originele onderdelen zoals de achterbank gordels zijn aanwezig, Achterwand staat direct achter de voorstoelen daardoor een praktische ruimte bereikbaar via de achterste deuren. Zijruit in rechter achterdeur, BPM vrij voor particuliere kopers vanaf 14-12-2023, Marge auto geen B.T.W. van toepassing.
= Bedrijfsinformatie =
Auto van Haren is een onafhankelijk automobielbedrijf met ruime keuze uit personen- en bedrijfswagens. Alle auto's kunnen worden geleverd met afleveringsbeurt en een nieuwe A.P.K. keuring. Ons bedrijf is uitstekend bereikbaar via de snelweg A77 en de N271. Neem op de N271 de afslag industrieterrein "De Flammert" en u vindt onze ruime showroom na 100 meter aan uw linkerhand. Onze openingstijden zijn van ma. t/m vrij. van 8.00 tot 17.00 uur en op zaterdag en buiten onze openingstijden bent u op afspraak van harte welkom.
Inruil van u auto , bedrijfsauto , motor of quad is bespreekbaar met Clemens van Haren
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.