Bouwjaar | 18-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.162 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-416-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 29.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.162 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-416-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarConnect BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maasbreeseweg 22a1 |
Postcode | 5981 NB |
Plaats | Panningen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11207713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carconnect.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 52 kW (71 PK)
Vermogen brandstofmotor: 112 kW (152 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 218 x 168 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,714285714286 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal
Kuga die in opdracht voor een klant van ons in consignatie staat, omdat ze een auto van de zaak krijgen. Deze Kuga is van oorsprong gereden door Ford werke Koln en heeft o.a. de volgende opties; Metaallak (Magnetic), Parkeersensoren voor & achter, Automatisch inparkeren, 20-Inch velgen, Rode remklauwen, Spoiler groot, Camera's voor & achter, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Dodehoekdetectie (BLIS), Lane department, HUD (head-up display). B&O geluidsinstallatie, Privacy glas, Zwarte dakrail, Elektrische achterklep, Keyless entry, Door protectors, Licht & regensensor, Bankverwarming achter, 230-volt achter, Navigatiesysteem, Bluetooth/Voice control, Climate control, Stuurverwarming, Verwarmbare voorstoelen, Voorruitverwarming, Hoogteverstelling passagiersstoel etc. etc.
Km-stand kan nog oplopen, omdat de klant ermee rijdt. Bel en/of mail even alvorens u naar de auto wilt komen kijken, omdat deze niet op locatie staat te Panningen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.