Bouwjaar | 01-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.803 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
€ 24.845,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.803 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Clinic Maastricht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molensingel 11 |
Postcode | 6229 PB |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 7370312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-clinic.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.586 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleveringskosten € 650,-
Hiervoor ontvangt de auto 12 MDN Premium Garantie, APK, Afleveringsbeurt, Poetsbeurt voor aflevering, tenaamstellingregistratie.
Onze verkoop afdeling informeert u graag naar de inhoud en voorwaarden
van onze onderhoud en garantie pakketten.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Buiten openingstijden is in overleg ook mogelijk.
Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in
bovenstaande gegevens zijn opgetreden. Wij kunnen hier helaas niet voor
aansprakelijk worden gesteld.
Om teleurstelling te voorkomen graag naar de beschikbaarheid informeren
voor bezoek.
Onze werkplaats zorgt voor de juiste Aftersales en correcte aflevering en onderhoud. Alle automerken zijn welkom in ons bedrijf. Voor APK-keuringen, regulier onderhoud én controles die verband houden met het seizoen, bijvoorbeeld vlak voor u op vakantie gaat. Auto-Clinic is niet alleen compleet en goed, maar ook nog eens verrassend betaalbaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.