Bouwjaar | 30-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.288 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.288 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kooymans Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rekoutweg 10A |
Postcode | 6229 RB |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 2057961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kooymansdealeroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 941 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Toonaangevend technologie, moderne veiligheidsvoorzieningen en volop rijplezier. Met deze Ford Fiesta kiest u voor een auto die alles heeft wat u belangrijk vindt. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Verder is de Ford uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Extra opties op deze auto zijn: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.Bij het ontwerpen van de Ford Fiesta stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.
De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Alle audioknoppen letterlijk onder handbereik: dat kan met de audiobediening op het stuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.