Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.845 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.845 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DeBetereAuto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bellefleur 2A |
Postcode | 6269 BD |
Plaats | Margraten |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18282417 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debetereauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.064 kg
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, Nieuwe APK indien nodig, Schoon afgeleverd, Tenaamstelling voertuig, Vloeistof controle
- Extra pakket (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): 6 Maanden garantie, Nieuwe APK indien nodig, Schoon afgeleverd, Tenaamstelling Voertuig, Vloeistof controle
- Totaal pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): 12 Maanden garantie, Aflever beurt, Nieuwe APK keuring, Schoon afgeleverd, Tenaamstelling voertuig, Vloeistof controle
Stuurplezier, strakke vormgeving en veel binnenruimte zijn belangrijke redenen om voor de Ford Fiesta te kiezen. Samen met degelijke techniek en een gunstig brandstofverbruik is deze Fiesta een doordachte keuze in het b-segment. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Belangrijk voor de veiligheid onderweg: u hoeft uw handen niet van het stuur te nemen om het audiosysteem te bedienen. Dit kan vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Deze auto is voorzien van regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Verkeersbord-de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.