Ford Explorer 3.0 457pk EcoBoost PHEV ST-Line Massage, Navi, Camera's, Panorama, Winter pack etc. etc.

€ 56.800,- incl. BTW

Bouwjaar 13-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.758 km
Deuren 5
Kenteken T-878-FF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.999 cc
Vermogen 335 kW (456 pk)

Ford Explorer 3.0 457pk EcoBoost PHEV ST-Line Massage, Navi, Camera's, Panorama, Winter pack etc. etc.


€ 56.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.758 km
Deuren 5
Kenteken T-878-FF Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.999 cc
Vermogen 335 kW (456 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CarConnect BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maasbreeseweg 22a1
Postcode 5981 NB
Plaats Panningen
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11207713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carconnect.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 336 kW (457 PK)
Vermogen elektromotor(en): 76 kW (103 PK)
Vermogen brandstofmotor: 260 kW (354 PK)
Aantal cilinders: 6
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Ledig gewicht: 2.366 kg
Wielbasis: 303 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,9 l/100km (1 op 34,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Bomvolle Explorer in de kleur Chrome Blue met alle opties; 20-Inch velgen, Keyless entry, Dodehoekdetectie (BLIS), Lane department, LED koplampen, Vol leder, Elektrische stoelen i.c.m. Memory, Zwarte dakrail, Elektrische achterklep, Privacy glas, Zonneschermen in Achterportieren, Panoramadak, Draadloos laden telefoon, Navigatiesysteem, Camera voor & achter, Parkeersensoren voor & achter, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Voorruitverwarming, Stuurverwarming, Verwarmbare voorstoelen, Massagestoelen, Geventileerde stoelen voor, Ventilatieregeling achter, Trekhaak afneembaar, 7-persoons, Groot navigatiescherm, Metaallak etc. etc. etc.

Prijsopgave is exclusief afleverkosten van 350 euro.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Explorer | Slagschip

De Ford Explorer bestaat al vele jaren. Het model is echter nooit eerder in Europa geleverd, want gezien de uitstoot zou deze grote SUV hier onbetaalbaar zijn. De zesde generatie van de Explorer is echter speciaal aangepast voor een entree in Europa. Toch is hij nog even kolossaal als het Amerikaanse model. Wat is er aangepast? En maakt Fords slagschip nu wel kans in Europa?

Autotest | Ford Explorer Slagschip

De Ford Explorer is een extreem grote Amerikaanse SUV die is aangepast voor de Europese markt. Dankzij die aanpassingen is de Explorer relatief voordelig in aanschaf en gebruik. Levendig weggedrag.

Plus

  • spectaculair snel
  • prima weggedrag
  • scherpe prijs

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • geen plek voor rolhoes bagageruimte
  • weinig verfijnd

Conclusie

Graag hadden we de Ford Explorer helemaal afgebrand. Historisch gezien is dit een overmaats, vervuilend, op-en-top Amerikaans slagschip dat volstrekt overbodig is in Europa. Maar nee! Ford Europa heeft deze extreem grote SUV op exact de juiste punten aangepast waardoor het nu juist een slimme aanvulling is op het bestaande aanbod.

Dankzij plug-inhybride aandrijving is de Explorer (relatief) voordelig in aanschaf en gebruik, terwijl niet is ingeleverd op de prestaties. Door gebruik te maken van dezelfde materialen en uitrusting als de doorsnee modellen van Ford kon de prijs nog verder worden gereduceerd. Daarmee is de Explorer even kostbaar als een grote SUV van andere merken, terwijl deze Ford nog een slag groter is. Dankzij het aangepaste onderstel voelt deze Amerikaan zelfs meer Europees dan concurrerende modellen van Europese merken!

Deel deze advertentie