Bouwjaar | 30-11-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HL-027-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 8.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HL-027-T Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Creusen Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijngaardsweg 54 |
Postcode | 6412 PJ |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5742121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.creusencars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford B-Max 1.0 EcoBoost Style/Navi/Tel/All season/
- Kenteken: HL-027-T
- Merk: Ford
- Model: B-Max
- Tellerstand: 102290 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: SFJC
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1179 kg
- Max. trekgewicht: 750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 408 cm
- Breedte: 175 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- All Season banden
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Creusen Cars
Wijngaardsweg 54
6412PJ Heerlen
0455742121
info@creusencars.nl
www.creusencars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford B-Max | Moderne architectuur
Moderne architectuur is vrijwel altijd een lust voor het oog. Maar slechts een enkele keer biedt het daadwerkelijk meer functionaliteit boven bestaande ontwerpen. Ford komt nu met een auto met een stukje bijzondere architectuur: de B-Max heeft voorin scharnierende deuren, achter schuifdeuren en daar tussenin helemaal niets! Bovendien zou dit ruimtewondertje even goed rijden als de beste personenauto.
De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar, zuiniger en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte bereikbaar.
Plus
- ruim en praktisch
- sublieme wegligging
- nette prestaties, beschaafd verbruik
Min
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- forse prijs
- openen/sluiten achterklep vraagt veel spierkracht
Conclusie
Ford introduceert de B-Max: een compacte MPV die zich onderscheidt met een bijzondere opzet. De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar in druk verkeer en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte dankzij slimme deuren (voor scharnierend, achter een schuifdeur en geen B-stijl) gemakkelijker te bereiken.
De dieselmotor voldoet, maar is niet beter of slechter dan die van de concurrentie. De 1.0 liter driecilinder benzinemotor is juist een aanrader. Alhoewel in de praktijk niet zo zuinig als in de folder wordt beloofd, is de B-Max 1.0 EcoBoost wel zuiniger dan de meeste tegenstrevers. De prestaties zijn echter minstens zo goed.
Het allerbelangrijkste voordeel van de B-Max is dat het een Ford is. Net als de andere modellen van Ford is ook dit de best sturende auto in zijn segment. Het weggedrag is uitstekend voor een auto als deze en dat komt zowel het comfort als de veiligheid ten goede.