Bouwjaar | 02-09-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 210.892 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VPV-07 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-09-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 210.892 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VPV-07 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HO Vissers Ammerlaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graetheideweg 2A |
Postcode | 6037 NN |
Plaats | Kelpen Oler |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 145 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.636 kg
Max. trekgewicht: 1.672 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4805 x 1895 x 1942 cm
Wielbasis: 3.000 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R16
Nette Fiat Scudo 2.0 HDI met Schuifdeur en Diverse Opties !
Deze Bus Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !
De Scudo heeft Meerdere Opties zoals Hierboven Beschreven !
Deze Bus is Fiat Dealer Onderhouden, zie Alle Ingevulde Onderhoudsboekjes !
De Nieuwe APK is Geldig tot 25 Mei 2022 !
De Fiat Scudo is Identiek aan de Peugeot Expert en Citroen Jumpy !
Kortom, een Fijne , Goed rijdende Bestelbus met nog Veel Rijplezier !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Scudo | Makkelijk scoren
Een makkelijke manier om geld te besparen en het milieu te ontzien is om elektrisch te gaan rijden. Bovendien is het een manier om goede sier te maken bij klanten! Het aanbod van elektrisch aangedreven busjes groeit daarom snel. Nu Fiat een geheel nieuwe generatie van de Scudo introduceert, is die naast de conventionele motoren ook leverbaar met elektromotor.
De Fiat e-Scudo is een bus die dankzij elektrische aandrijving voordeliger en comfortabeler rijdt dan een standaard bus. Even ruim als de diesel-versie, maar iets minder laadgewicht.
Plus
- enorme vooruitgang t.o.v. dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
- Minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen, Opel en Peugeot
Conclusie
Fiat introduceert de geheel nieuwe Scudo en dat is... weinig opmerkelijk nieuws! Omdat Fiat deel uit maakt van de Stellantis groep, biedt de Italiaanse fabrikant exact dezelfde bus aan als andere merken van hetzelfde moederbedrijf. De onderlinge verschillen zijn minimaal en beperken zich tot de aankleding. De techniek is identiek.
Dat wil echter niet zeggen dat er iets mis is met de Fiat Scudo! Dit is qua ruimte en rijeigenschappen een prima bus. Dankzij de introductie van een elektrisch aangedreven versie is een grote sprong vooruit gemaakt in comfort en efficiency. Daarbij is elektrisch rijden een makkelijke manier om het groene imago van een bedrijf te verbeteren. Dus toen Fiat de kans schoon zag om met minimale investeringen een geheel nieuwe generatie Scudo te introduceren, greep het die kans. Makkelijk scoren toch?