Bouwjaar | 21-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 17.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurodecars Automobielhandel b.v. |
Contactpersoon | Mark Severens |
Adres | Tunnelweg 108 |
Postcode | 6468 EK |
Plaats | Kerkrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurodecars.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2018 - sep 2019
Referentienummer: FI 4656
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Autotrust | Instap Garantie (€ 195): Wat is een Autotrust Instap Garantie? De Instap Garantie is afsluitbaar tot 12 jaar en 200.000 kilometer. Deze garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van je auto. Hieronder vallen de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Autotrust | Uitgebreid Garantie (€ 295): Wat is een Autotrust Uitgebreid Garantie? De Uitgebreid Garantie is afsluitbaar tot 8 jaar en 150.000 kilometer. Deze garantie biedt de meest uitgebreide dekking. Nagenoeg alle mechanische en elektronische onderdelen van de auto vallen onder de garantie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
Deze Fiat 500 X gaat met gemak nog vele, vele, vele tienduizenden kilometers mee. Energiek rijgedrag, fraaie uitstraling en een plezier om in te rijden, deze Fiat 500 X. De SUV haalt zijn aandrijving uit een krachtige driecilinder benzinemotor. Door het elektrisch bediende glazen panorama dak is het in deze auto altijd en beetje zomer. Maar dat prettige gevoel kan ook komen door het lederen interieur. Misschien wel door de combi. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter je bevindt en toont
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500X | La Dolce Vita
Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?
De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.
Plus
- soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
- fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
- dynamisch en toch comfortabel weggedrag
Min
- hoog verbruik, ondanks hybride techniek
- uitrusting op details verouderd
- forse prijs
Conclusie
De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!
Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.
Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.