Fiat 500c 0.9 TwinAir Turbo Easy | 57.000 KM | Originele NL auto | Volledig FIAT onderhouden |

€ 8.900,-

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.006 km
Deuren 2
Kenteken 9-ZKF-58 Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Fiat 500c 0.9 TwinAir Turbo Easy | 57.000 KM | Originele NL auto | Volledig FIAT onderhouden |


€ 8.900,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.006 km
Deuren 2
Kenteken 9-ZKF-58 Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automijnstreek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg Noord 82
Postcode 6162 AL
Plaats Geleen
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31911911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automijnstreek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2016

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Géén garantie, geldige APK en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges
- Zonder garantie (zonder meerprijs): Géén garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie