Citroen Grand C4 Picasso 1.2 PureTech PANODAK 7 PERS. NAVI CAMERA CAR PLAY
€ 16.940,-
Bouwjaar | 07-04-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.108 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-001-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.108 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NS-001-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2016 - jul 2018
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 57 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 183 x 164 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 853 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 648 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Grand C4 Picasso | Ruimte als kunstvorm
Een kubus biedt optimale ruimte. De inhoud ervan is tot in de uiterste hoeken te benutten, mede omdat de meeste koffers ook recht zijn. Een vierkante auto is echter niet erg aantrekkelijk. Een ruime gezinsauto is daarom in de basis vierkant, maar voegt daar enige stroomlijn en charme aan toe. Citroën gaat nu nog een stap verder en wil de MPV (Multi Purpose Vehicle) tot een kunstvorm verheffen met de "Grand C4 Picasso".
De Citroen C4 Picasso is niet alleen ruim maar ook nog eens fraai gelijnd en modern. Kies bij voorkeur een diesel met weinig opties, die rijdt het best en kent de minste storingen.
Plus
- Zeer ruim
- Onderscheidend uiterlijk
- Uiterst comfortabel
Min
- Elektrische parkeerrem werkt te traag
- Kleine maar storende ergonomische missers
- Fors hoger verbruik met automaat (Blue HDI)
Conclusie
Vele merken bieden ruime gezinsauto's aan. Net als bij alle andere merken staat ook bij de Citroën C4 Picasso ruimte centraal. Citroën gaat met de C4 Picasso echter op alle punten een stap verder. Dat geldt niet alleen voor de vormgeving, maar ook voor de uitrusting en de techniek.
Helaas wordt de C4 Picasso geplaagd door diverse schoonheidsfoutjes. Zo werkt de elektronica soms storend traag en blijken ergonomische hoogstandjes niet op lange bestuurders te zijn berekend. Houd ook rekening met het feit dat de varianten met dieselmotor een beter weggedrag hebben dan de benzine-uitvoeringen.
Wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering zonder de extra opties, is de (Grand) C4 Picasso al een heerlijke reisauto. Bovendien biedt deze reisauto ook nog eens heel veel ruimte en verpakt dat als een waar kunstwerk.