Bouwjaar | 18-04-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.885 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 23-JVP-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.720 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.885 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 23-JVP-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.720 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heuts Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | HANDELSSTRAAT 32A |
Postcode | 6135 KL |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45367442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.846 kg
Laadvermogen: 489 kg
GVW: 2.335 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 230 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
CH-Automotive biedt aan Citroën C6 2.7HdiF
Een elegante verschijning dat is het zeker deze Citroën C6.
Klasse , stijl en veel luxe en genot aan rij comfort .
Dit exemplaar is volledig Citroën Dealer onderhouden.
Recent 100Km geleden voorzien van groot onderhoud + nieuwe Turbo.
Factuur van €2.850,- euro aanwezig.
De auto rijdt subliem en de Automaat schakelt vloeiend.
Auto is rijkelijk in de optie,s gevallen en luxe uitgerust.
Kortom een betrouwbare C6 die de duurste repartie al is ondergaan.
Perfecte Youngtimer, of natuurlijk voor de liefhebbers onder ons.
= Bedrijfsinformatie =
Let op ons nieuwe Adres per 06-12-2023 !!!
!!!Handelsstraat 32A 6135 KL Sittard!!!
Om teleurstelling te voorkomen,
Gelieve altijd te bellen, we werken alleen op afspraak.!!
Tel 06-45367442
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C6 | Niet gek
Eind 2005 werd de Citroën C6 geïntroduceerd. Maar vrijwel direct was de vraag naar Citroëns nieuwe vlaggenschip groter dan verwacht. Maanden lang was de auto alleen in Frankrijk leverbaar. De wildste geruchten deden de ronde waarom de C6 niet in andere landen verkrijgbaar was. Nu komt aan alle speculaties een einde: het nieuwe topmodel van Citroën is in heel Europa beschikbaar en het is eindelijk tijd voor een testrit. Maakt de C6 de verwachtingen waar?
Het topmodel van Citroen, de C6, kan zich op alle vlakken meten met de concurrentie. De C6 is lekker eigenwijs, maar niet zo innovatief als topmodellen van Citroen uit het verleden.
Plus
- bijzonder comfortabel
- exclusief
- zeer ruim, ook achterin
Min
- niet zo revolutionair als de voorgangers
- onprettig schakelende automaat
- matig navigatie- en communicatiesysteem
Conclusie
Citroën heeft haar clientèle lang in spanning gehouden, maar de C6 is het wachten waard. Dit nieuwe topmodel van Citroën doorstaat de vergelijking met toppers van andere merken glansrijk. De uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met die van andere luxe auto's. De prestaties van de benzinemotor blijven iets achter bij de concurrentie.
Zoals het hoort bij een echte Citroën is de C6 anders, eigenzinnig en eigenwijs. De revolutie blijft echter uit: de C6 biedt geen futuristische techniek of baanbrekende vormgeving die over lange tijd nog steeds vernieuwend is. Kortom: de Citroën C6 is niet gek, maar juist het topmodel van Citroën zou eigenlijk te gek moeten zijn.