Bouwjaar | 10-12-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.824 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 18-NXH-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.824 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 18-NXH-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stukstette |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Petersstraat 12 |
Postcode | 6116 BD |
Plaats | Roosteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41827145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostukstette.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4829 x 1860 x 1479 cm
Wielbasis: 2.815 cm
Inhoud laadruimte: 505/1.462 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.509 kg
Laadvermogen: 691 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.790 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/55R17
= Bedrijfsinformatie =
Wegens tijdgebrek kan er niet altijd op biedingen worden gereageerd!!!
Bellen is sneller..!
Geen bijkomende afleverings-kosten.
Wij zijn een universeel autobedrijf.
Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld.
Inruil van uw huidige occasion is bij ons ook mogelijk.
Elke occasion word afgeleverd met een NAP certificaat.
Financieren van uw nieuwe aankoop is ook bij ons mogelijk.
Tevens kunnen wij u ook een garantie plan aanbieden.
Standaard vanaf € 299,- .
Het pakket is uit te breiden naar maximaal een jaar garantie.
Bezichtiging graag na telefonische afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.