Bouwjaar | 26-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.165 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-439-J Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.165 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-439-J Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zelissen Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Milieuparkweg 14 |
Postcode | 6136 KP |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53757977 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodemontage-zelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2010 - jul 2011
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 152 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
De Franse automerken hoeven al tientallen jaren niks meer te bewijzen qua rijcomfort en uiterlijk. Maar ook de prestaties en prijsstelling zijn verrassend goed! Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Complete onderhoudshistorie aanwezig
kleine kras op bijrijdersdeur
Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De aanwezige cruise control scheelt lekker in brandstofkosten. En ook bij de flitspaal. De uitrusting van deze auto is met verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Citroën C4 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Citroën te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met een nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie
Zolang een voertuig op internet geadverteerd staat is deze beschikbaar.
Graag maken wij tijd voor onze klanten via de telefoon en zullen wij helaas niet reageren op info via de mail.
Wij geven geen info per app mail en of telefoon over "' de laatste prijs"' en of export prijs
Financiering mogelijk via DTC Lease (vraag naar de voorwaarden)
Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Informeer altijd voor dat u ons bezoekt of de auto van uw belangstelling nog aanwezig is om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn ook op Feestdagen en zondagen en avonds open na telefonische afspraak.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele f
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.