Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.665 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.665 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rvt auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Scharnerweg 137 |
Postcode | 6224 JD |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51349095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2014
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 154 km/u
Ledig gewicht: 832 kg
Wielbasis: 237 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Deze auto wordt afgeleverd met het Standaard "meeneempakket"-Gratis tenaamstelling -Proff.poetsbeurt-Nieuwe apk-Algehele voertuig inspectie
-Vloeistof inspectiebeurt.Garantie en of financieringen behoren tot de mogelijkheid.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Meeneemprijs, Nieuwe apk, RDW-leges
Deze auto verkeert in een goede staat zowel van binnen als van buiten.
De Chevrolet is goed onderhouden en heeft altijd netjes zijn beurten gekregen (Facturen en documenten aanwezig en aantoonbaar).
De auto beschikt over een goed werkende Airco,Centraaldeurvergrendeling op afstand en nog veel meer.
Kortom een leuke auto die u netjes wordt afgeleverd met nieuwe apk.
LET OP U KUNT ONS MAKKELIJK BEREIKEN AAN DE ACHTERINGANG VAN HET PAND, DOOR TE NAVIGEREN OP KOEPELSTRAAT 15 MAASTRICHT
Wij zijn een Rdw erkend bedrijf met een wisselend aanbod betaalbare gebruikte auto's.
U kunt ons vinden via de achterzijde van het pand door te navigeren op, Koepelstraat 15 in Maastricht.
Wij zijn gevestigd aan de linkerzijden op 5 min loopafstand van het trein station Maastricht.
Graag tot ziens bij Ricardo van tongeren auto's.
*Druk en typfouten onder voorbehoud*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter
Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.
Plus
- volop ruimte
- prima wegligging / redelijke prestaties
- geslaagde vormgeving
Min
- uitrusting basisuitvoering wel erg karig
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.
Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.
Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.