BMW M3 Competition xDrive Sedan | Technology Pack | M Driver's Package

€ 181.151,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

BMW M3 Competition xDrive Sedan | Technology Pack | M Driver's Package


€ 181.151,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Maastricht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Australielaan 30
Postcode 6199 AA
Plaats Maastricht-Airport
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)43 - 3618555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul 2022 - 2024
Modelcode: G80
Typenummer: 41AY

Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.755 kg
Wielbasis: 286 cm

Interieur
Interieurkleur: BMW Individual volleder 'Merino' Tartufo
Bekledingcode: VBTQ
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Energielabel: G

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Bij het ontwerpen van de BMW M3 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Dit is een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Deze auto beschikt over meer dan genoeg motorvermogen. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Deze BMW M3 heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief M-onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De digitale wereld van mobiliteit verwelkomt u; op het digitale dashboard wordt alles weergegeven om uw rit gemakkelijk en veilig te maken. In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. Sublieme sound aan boord is niet vergeten. Het Harman/Kardon audiosysteem pakt op verzoek fenomenaal uit. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Natuurlijk behoren dashboard met spraakbediening, Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem, DAB ontvangst, parkeersensoren achter en regensensor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze BMW bovendien voetgangersbescherming, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie