Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro S-Tronic 525pk Audi Individual & Audi Exclusive

€ 99.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.000 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro S-Tronic 525pk Audi Individual & Audi Exclusive


€ 99.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.000 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosport Brouns B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schelsberg 175
Postcode 6413 AE
Plaats Heerlen
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 5725507 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosportbrouns.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2015
Modelcode: Typ 42

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 311 km/u
Ledig gewicht: 1.720 kg
Wielbasis: 265 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 310 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 20,5 l/100km (1 op 4,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,2 l/100km (1 op 10,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Audi R8 Spyder in nieuwstaat.
Audi Individual kleur 'Misanorood' icm Interieur Audi Exclusive Pakket 2. 

HISTORIE
Audi dealeronderhouden.
De servicebeurten zijn uitgevoerd bij de volgende km-standen: 12.528, 15.995, 22.440, 24.210, 31.997, 34.750, 36.813, 38.987 en 43.830 - 26.11.2023.
Inclusief volledige servicehistorie; stempels en facturen. 

GARANTIE
12 maanden BOVAG garantie

SPECIFICATIES
INTERIEUR
PYS  'Audi Exclusive' Pakket 2
   Volledig Fijnnappaleder interieur met Ruitmotief
   Stiknaden in 'Jetgrijs' Audi Exclusive
YQN Zijkant stoelen in Leder met Audi Exclusive Stiknaad
YRB Stuurwiel, pookknop, handremgreep in Audi Exclusive Leder 
YSR Voetmatten Audi Exclusive
5TL Dasboardafwerking Pianolak Audi Exclusive
QQ1 Interieurlichtpakket
1PK R8 Multifunctioneel Sportstuurwiel met Schakelpaddels
Q1D Sportstoelen
3L5 Elektrisch verstelbare stoelen 
7P1 Lendensteunverstelling
4A3 Stoelverwarming
7S1 Windscherm

EXTERIEUR
Q0 Audi Individual kleur - Z3M 'Misanorood'
8SP LED achterlichten met Rode baan
CY8 19" 'lm velgen met zomerbanden
NM5 Carbon pakket motorruimte
6XK Elektrisch bedienbare/verwarmbare/dimbare/inklapbare buitenspiegels

Front in PPF 

INFOTAINMENT
7Q2 Navigatiesysteem Plus DVD
UF7 Audi music interface
9VL Bang & Olufsen Sound Systeem
PT2 Audi telefoonvoorbereiding met gordelmicrofoon
9Q2 Bestuurders Informatie Systeem met kleurenscherm
1PK R8 Multifunctioneel Sportstuurwiel met schakelpaddels
VC1 Garagedeuropener

VEILIGHEID
8K4 Lichtsensor met automatische dag/nacht schakeling
4L6 Automatisch dimmende binnen,- en buitenspiegels
8EX LED koplampen met incl. LED dagrijverlichting
8N7 Grootlichtassistent
8X1 Koplampreinigingssysteem
7X8 Audi Parking System Plus met Achteruitrij Camera
7AL Audi Alarmsysteem met interieur,- en hellingshoekdetectie
7K7 Bandenspanningcontrolesysteem
4X1 Zes airbags
3G2 ISOFIX bijrijderstoel

MECHANISCH
9AK Climatronic (Automatische airconditioning)
A52 'Quattro' continue vier wielaandrijving

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie