Bouwjaar | 09-01-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 308.810 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 35-KJV-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 308.810 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 35-KJV-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Lennaerts, vestiging Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rudolf Dieselweg 22 |
Postcode | 5928 RA |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3870782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 301 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 190 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.860 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 349 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik in de stad: 22,1 l/100km (1 op 4,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lennaerts, een autobegrip in het zuiden van Nederland. Een onderneming met vestigingen in Venlo en Roermond waar u terecht kunt voor al uw mobiliteitswensen. Voor de aanschaf, financiering, leasing of verzekering van alle merken nieuwe, of gebruikte auto's en bedrijfswagens. Onder het label van "Vakgarage" kunt u bij ons terecht voor professioneel onderhoud, reparatie, APK, snelservice en schadeherstel van alle merken auto's.
Wij heten u van harte welkom in onze bedrijven, graag tot ziens.
Ondanks dat wij de advertenties met de grootst mogelijke zorg maken zijn druk en zet fouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.