Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 261.889 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-766-JT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 19.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 261.889 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-766-JT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Center Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groethofstraat 39 |
Postcode | 5916 PA |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3743793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncentervenlo.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer nette Audi Q7 4.2 TDI quattro S-Line uitvoering, voorzien van een V8 turbodiesel motor met maar liefst 340 PK en een koppel van 760 NM.
Met de 8-traps S-Tronic automaat accelereert deze Audi Q7 geleidelijk van 0-100 km/h in een kleine 6,4 seconde!
Zeer rijk uitgerust met o.a. Airco, Aux-SD-USB aansluiting, Autotelefoonvoorbereiding, Cruise Control, Climate Controle voor & achter, Automatisch Dimmende Binnenspiegel, Bi-xenon verlichting, Elektrische verstelbare voorstoelen, Elektrische ramen voor en achter, Lederen Bekleding, Keyless Entry & Go, Led voor- en achterverlichting, Licht- en zicht pakket, Navigatiesysteem, Panoramadak, Parkeersensoren voor en achter, Stoelverwarming voor, etc. etc.
Voertuig heeft 261.889 km op de teller, aantoonbaar middels onderhoudsboekjes die bij de auto aanwezig zijn! Auto rijdt en schakelt perfect, technisch in zeer goede staat!
Audi Q7 4.2 TDI quattro S-Line 5+2 Pano/PDC/NAVI
- Kenteken: X-766-JT
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 31-07-2025
- Tellerstand: 261889 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 4134 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: CCF
- Vermogen: 250.00 kW / 341pk
- Ledig gewicht: 2415 kg
- Max. trekgewicht: 3200 kg
- Aantal zitplaatsen: 6
- Verbruik: 9.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 857 - 902 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.