Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line 1ste eigenaar dealer onderhouden

€ 19.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-01-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.457 km
Deuren 5
Kenteken 7-SVX-26 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line 1ste eigenaar dealer onderhouden


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.457 km
Deuren 5
Kenteken 7-SVX-26 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Mebo BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bevelantstraat 20a
Postcode 6088 PB
Plaats Roggel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 440770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mebocarservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): 12 maanden BOVAG-garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Met een auto als deze Audi Q5 komt u absoluut goed voor de dag. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers.

Deze auto kent elke bestemming als z'n broekzak, dankzij het navigatiesysteem. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. Boem is ho? Niet bij deze Audi Q5. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Audi is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De uitrusting van deze auto is met cruise control, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

MEDEDELING!!! Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het verstrekken van de juiste gegevens bij onze occasions, kan het toch voorkomen dat er door het gebruik van externe dataleveranciers onjuistheden vermeld staan, onze excuses hiervoor. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie