Audi E-Tron RS GT | Ceramic Brakes | 4 Wheel Steering | Carbon-Pack| B&O | 20' | 440kW | 600 PK| | 93 kWh | Panorama | HUD | Massage-seats Ventilated | Adaptive C

€ 89.995,-

Bouwjaar 03-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 23.003 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 440 kW (599 pk)

Audi E-Tron RS GT | Ceramic Brakes | 4 Wheel Steering | Carbon-Pack| B&O | 20' | 440kW | 600 PK| | 93 kWh | Panorama | HUD | Massage-seats Ventilated | Adaptive C


€ 89.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 23.003 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BCSM Bram Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Postwagenstraat 8
Postcode 6219 NP
Plaats Maastricht
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24282842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boschcarservice-maastricht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 830 Nm

Aandrijving
Actieradius: 472 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Wielbasis: 290 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 87 kWh, Conditie: 100%, Type lithium-ion
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-09-2025
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Highlights:
Nieuwprijs >169d€
Keramisch remsysteem met blauwe remzadels
Vierwielbesturing
RS-designpakket grijs: Sportstoelen Pro voorin met stoelventilatie, Ledercombinatie, geperforeerd, met stiksels in honingraatpatroon stoelbekleding: zwart-staalgrijs, dashboard: zwart-zwart, tapijt: zwart, hemel: zwart
Velgen, 5-spaak-Aeromodule, zwart, glansgedraaid, 9,0J|11,0Jx20, bandenmaat 245/45|285/40 R20
Matrix-ledkoplampen met Audi-laserlicht, ledachterlichten, lichtanimatie, dynamische knipperlichten
Optiekpakket hoogglans carbon: Dorpelaankleding van hoogglans carbon, Exterieuraankleding in hoogglans carbon
Head-up display
Adaptive cruise assist en emergency assist
Spiegelkappen van carbon
Privacy glas (donker getinte ramen)
Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
Assistentiepakket Parking met parkeerassistent plus


Modeljaar: 2021 Technische informatie Koppel: 830 Nm Aandrijving Actieradius: 472 km As configuratie Aandrijving: Vierwielaandrijving Prestaties Acceleratie (0-100): 3,3 s Accu Accu: 93 kWh Accu laden: 11 kW Accu snelladen: 270 kW Interieur Aantal zitplaatsen: 5 Verbruik Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,6 kWh/100km Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: geen Afleverpakketten Inbegrepen. Van 5 naar 80 % opladen ca. 22,5 min, Laadvoltage 800 V Maximum laadvermogen1: 270 kW, Netto accucapaciteit 83,7 kWh

= Bedrijfsinformatie =

Om teleurstelling te voorkomen graag naar de beschikbaarheid informeren voor bezoek. Voor een bezichtiging en/of proefrit ALTIJD even van te voren bellen i.v.m. beschikbaarheid auto en sales ondersteuning

Meerprijs aflevering en garantie:

€ 599 Hiervoor ontvangt de auto een
- Onderhoud naar voorschrift en APK
- Premium Autogarant 6 maanden
- Wettelijke garantie 12 maanden (basis)
- Professionele poetsbeurt, tenaamstellingregistratie , Luxe kentekenplaten

€ 799 Hiervoor ontvangt de auto een
- Premium Autogarant 12 maanden (wettelijk plus aanvullend)
- Onderhoud naar voorschrift
- Professionele poetsbeurt, tenaamstellingregistratie , Luxe kentekenplaten

Onze verkoop afdeling informeert u graag naar de inhoud en voorwaarden

Onze showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
B

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie