Bouwjaar | 03-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCSM Bram Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postwagenstraat 8 |
Postcode | 6219 NP |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24282842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boschcarservice-maastricht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 830 Nm
Aandrijving
Actieradius: 472 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Wielbasis: 290 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 87 kWh, Conditie: 100%, Type lithium-ion
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-09-2025
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Highlights:
Nieuwprijs >169d€
Keramisch remsysteem met blauwe remzadels
Vierwielbesturing
RS-designpakket grijs: Sportstoelen Pro voorin met stoelventilatie, Ledercombinatie, geperforeerd, met stiksels in honingraatpatroon stoelbekleding: zwart-staalgrijs, dashboard: zwart-zwart, tapijt: zwart, hemel: zwart
Velgen, 5-spaak-Aeromodule, zwart, glansgedraaid, 9,0J|11,0Jx20, bandenmaat 245/45|285/40 R20
Matrix-ledkoplampen met Audi-laserlicht, ledachterlichten, lichtanimatie, dynamische knipperlichten
Optiekpakket hoogglans carbon: Dorpelaankleding van hoogglans carbon, Exterieuraankleding in hoogglans carbon
Head-up display
Adaptive cruise assist en emergency assist
Spiegelkappen van carbon
Privacy glas (donker getinte ramen)
Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
Assistentiepakket Parking met parkeerassistent plus
Modeljaar: 2021 Technische informatie Koppel: 830 Nm Aandrijving Actieradius: 472 km As configuratie Aandrijving: Vierwielaandrijving Prestaties Acceleratie (0-100): 3,3 s Accu Accu: 93 kWh Accu laden: 11 kW Accu snelladen: 270 kW Interieur Aantal zitplaatsen: 5 Verbruik Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,6 kWh/100km Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: geen Afleverpakketten Inbegrepen. Van 5 naar 80 % opladen ca. 22,5 min, Laadvoltage 800 V Maximum laadvermogen1: 270 kW, Netto accucapaciteit 83,7 kWh
= Bedrijfsinformatie =
Om teleurstelling te voorkomen graag naar de beschikbaarheid informeren voor bezoek. Voor een bezichtiging en/of proefrit ALTIJD even van te voren bellen i.v.m. beschikbaarheid auto en sales ondersteuning
Meerprijs aflevering en garantie:
€ 599 Hiervoor ontvangt de auto een
- Onderhoud naar voorschrift en APK
- Premium Autogarant 6 maanden
- Wettelijke garantie 12 maanden (basis)
- Professionele poetsbeurt, tenaamstellingregistratie , Luxe kentekenplaten
€ 799 Hiervoor ontvangt de auto een
- Premium Autogarant 12 maanden (wettelijk plus aanvullend)
- Onderhoud naar voorschrift
- Professionele poetsbeurt, tenaamstellingregistratie , Luxe kentekenplaten
Onze verkoop afdeling informeert u graag naar de inhoud en voorwaarden
Onze showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
B
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.