Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.111 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GZ-847-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 19.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.111 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GZ-847-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - mei 2016
Modelcode: 8T3
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 63 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 185 x 139 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A5 | Verleidelijke lijnen
U heeft uw oog laten vallen op de nieuwe Audi A5 Coupé. Het imago van Audi spreekt u aan. De harmonieuze verhoudingen trokken uw aandacht. Het strakke lijnenspel wist u te verleiden. En dus rest de vraag: rijdt de Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet?
De Audi A5 Coupe ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Enige vorm van "voorsprong door techniek" is ver te zoeken, maar door bestaande techniek te verfijnen is de A5 sportief en comfortabel
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- sterke en relatief zuinige 2.0 TFSI motor
- geslaagde vormgeving
Min
- hoofdsteunen te laag (S-Line stoelen)
- karige standaard-uitrusting
- geen nieuwe techniek of innovaties
Conclusie
Rijdt de nieuwe Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet? Een uitgebreide testrit geeft een eenduidig antwoord op die vraag: ja. Het weggedrag en de prestaties zijn uitmuntend. Daarbij is het verbruik relatief bescheiden en is de uitrusting modern (mits gekozen voor de juiste opties). Ook met de ruimte overtuigt de A5 Coupé.
Tegelijkertijd is de Audi A5 Coupé rationeel moeilijk te verantwoorden. Het verschil met de concurrentie is gering en enige vorm van voorsprong door techniek is ver te zoeken. Toch zal menigeen dat voor lief nemen, want het zijn uiteindelijk het imago en het lijnenspel waarmee de A5 Coupé als geen ander weet te verleiden.