Bouwjaar | 02-10-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.803 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | PN-501-T Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.803 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | PN-501-T Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2008 - jan. 2011
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 183 x 144 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A4 | Zakelijk succes
Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?
Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.
Plus
- smetteloze bouwkwaliteit
- prima weggedrag
- doordachte ergonomie
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
- karige standaard-uitrusting
Conclusie
Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.
De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.