Audi A3 Sportback 1.8 TFSI S-line Pano Clima Black pakket
€ 11.450,-
Bouwjaar | 27-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-347-GZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-347-GZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lutgens Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De sondert 1H |
Postcode | 5928 RV |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21883260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lutgensautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.895 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze rijk-uitgeruste Audi A3 verkeert in goede staat, netjes onderhouden, Afkomstig van de 2de eigenaar, Bij de kilometerstand van 152.000km een onderhoudsbeurt bij een vakgarage. Het voertuig is professioneel gereinigd van binnen en buiten.
Internet meeneemprijs: 11.450,00 euro
Prijs op basis van inruil/garantie: 12.450.00 euro
Financiering en inruil mogelijk.
Gelieve eerst te bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!