Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD F.E. 280 PK Q4 Rijklaar incl. 12 mnd. garantie
€ 33.895,-
Bouwjaar | 27-10-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.475 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-153-FT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.475 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-153-FT Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Biermans Berg en Terblijt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 24 |
Postcode | 6325 AE |
Plaats | Berg En Terblijt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 6088000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobiermans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
100% dealeronderhouden 280pk sterke Alfa Romeo Stelvio First Edition in de kleur Rosso Competizione in perfecte staat van onderhoud!
Prijs betreft volledig rijklaar incl 12 mnd garantie!!
km stand verifieerbaar middels onderhoud historie!
Iedere occasion wordt vooraf uitvoerig geïnspecteerd en nauwkeurig gecontroleerd door onze gecertificeerde auto technici.
Wanneer de auto alle 85 controlepunten positief heeft doorstaan wordt deze te koop aangeboden met het Bovag garantie label.
Prijs is incl. afleverbeurt volgens onderhoudsschema, apk controle / apk gekeurd / in-exterieur reiniging!
12 maanden garantie en de Vakgarage Pechhulp op deze auto van toepassing. (12 mnd. eerste hulp bij autopech binnen Europa)
Vraag informatie m.b.t. aantrekkelijke financieringsaanbiedingen. ( vanaf 7,74% rente, looptijd 12 t/m 72 mnd )
Ook zijn wij met onze eigen schade afdeling uw vertrouwde partner in het afhandelen van schadekwestie 's.
Voor extra informatie en acties verwijzen wij u graag naar onze website www.autobiermans.nl.
*Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie,
informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van bepaalde opties. Aan de informatie van deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.