Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Essential
€ 2.750,-
Bouwjaar | 23-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 282.266 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 88-SXJ-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 282.266 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 88-SXJ-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leudal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Napoleonsweg 52 |
Postcode | 6081 AD |
Plaats | Haelen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21464817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleudal.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.630 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Export Only
2011
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u interesse in deze occasion?
Bel ons dan op 0621464817 voor een afspraak om vrijblijvend te komen kijken en proefrijden.
Op deze manier weet u zeker dat we ruim de tijd kunnen nemen om u van dienst te zijn.
We staan voor u klaar op Maandag van 12.00-18.00 uur , op Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00-18.00 uur en op Zaterdag van 10.00-16.00 uur
Inruil van u huidige auto is altijd mogelijk.
Komen we tot een overeenkomst?
Dan leveren wij uw nieuwe auto af zonder afleverings- of andere bijkomstige kosten.
Wij helpen u graag verder met autoverzekeringen of financieringen (zie 'diensten' op de website)
Autobedrijf Leudal
info@autobedrijfleudal.nl
www.autobedrijfleudal.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.