Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive Leer

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.134 km
Deuren 3
Kenteken 8-SLT-78 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive Leer


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.134 km
Deuren 3
Kenteken 8-SLT-78 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Erik Küpper
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacob Romenweg 2a
Postcode 6042 EZ
Plaats Roermond
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 331661 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kupperautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Distinctive Leer


- Kenteken: 8-SLT-78
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- APK tot: 10-11-2024
- Tellerstand: 151134 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld 5-versnellingen
- Kleur: zwart
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 1248 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 199B4000
- Vermogen: 62 kW / 84pk
- Ledig gewicht: 1125 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 3.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Pack Formula 3

- Armsteun voor
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Cruise control
- Electronic climate control
- Lederen bekleding
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurwiel multifunctioneel

Pakket: Pack Visibility

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar

Pakket: Premium Plus pakket

- Armsteun voor
- Cruise control
- Electronic climate control
- Lederen bekleding
- Parkeersensor achter

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED achterlichten
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie




Welkom bij Autobedrijf Erik Küpper. Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud, reparatie, banden en uiteraard ook de inkoop en verkoop van gebruikte auto's. Kortom wij kunnen elk aspect voor u verzorgen. Dit doen wij al 25 jaar met veel passie voor iedere klant.

Wij verwelkomen u graag op de Jacob Romenweg 2a in Roermond. Omdat wij druk zijn met het inkopen van auto's raad ik u wel aan om vooraf telefonisch contact op te

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie