Bouwjaar | 26-09-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-552-BR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
€ 14.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-552-BR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Hornerheide |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heythuyserweg 10 |
Postcode | 6085 NH |
Plaats | Horn |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 582561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-hornerheide.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2004 - aug. 2007
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 186 x 156 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.642 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.220 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15,6 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Youngtimer !!!
Rechtstreeks afkomstig van 2e eigenaar,dealer / volvo specialist onderhouden
in nieuwstaat verkerende Volvo XC70 2.5T Summum Automaat AWD
Fm navigatie systeem,audio,vol leder interieur,stoelverwarming,electrische stoel verstelling,
automatische airco,lichtmetaal velgen, dakrail,parkeersensoren,trekhaak,electrisch pack,enz,enz
distributieriem is vervangen in 2022
apk gekeurd t/m 6 mei 2025
Slechts 192844 km.....
Pijs is inclusief btw !!
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autobedrijf Hornerheide stellen we elke advertentie met grote zorg samen. Toch kunnen we het niet voorkomen dat er fouten zitten in de advertentie. Controleer goed of de door u belangrijke gevonden opties zich ook daadwerkelijk op de auto begeven. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.