Volkswagen Golf 2.0 GTI 260pk DSG Eibach sportonderstel PDC V+A Stoelverwarming 18 Detroit Nette en eerlijke GTI

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.800 km
Deuren 5
Kenteken RX-196-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI 260pk DSG Eibach sportonderstel PDC V+A Stoelverwarming 18 Detroit Nette en eerlijke GTI


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.800 km
Deuren 5
Kenteken RX-196-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HPL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bocholtzerweg 28
Postcode 6369 TH
Plaats Simpelveld
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44830767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hplautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Deze VW Golf GTI DSG verkeert zowel technisch als optisch in zeer goede staat.

In 2018 hebben wij deze GTI bij een VW Dealer in Zuid Duitsland ingekocht en aan vaste klanten verkocht. Nu is de auto weer bij ons ingeruild.
De onderhoudshistorie is geheel aanwezig. De auto is gechipt van 211 naar 262pk/398Nm door AP Tuning te Houten. Vermogensuitdraai, certificaat en factuur zijn aanwezig.
De vorige eigenaar is een serieuze vijftiger welke voor werk lange afstanden heeft gereden van Zuid Limburg naar provincie Utrecht.
Beide sleutels zijn uiteraard ook aanwezig, net als de onderhoudsfacturen om de kilometerstand mee te documenteren.

Deze eerlijke en goede GTi staat garant voor nog veel rijplezier.

Wij leveren de auto af met een nieuwe onderhoudsbeurt en een APK geldig t/m 22-05-2024.
Garantie behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Financiering of lease behoren ook tot de mogelijkheden.

Alvorens de auto te komen bezichtigen, willen wij u vriendelijk verzoeken vooraf telefonisch een afspraak te maken.

Overige mogelijkheden:
HPL zoekt uw auto naar wens tegen een zeer scherpe prijs. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.

= Meer informatie =

Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Modelreeks: jan 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
GVW: 1.890 kg
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij hebben bewust gekozen voor een scherpe prijsstelling. Heeft u elders een auto gezien die volgens u vergelijkbaar is en toch minder kost, dan kijken wij graag met u mee of dit inderdaad het geval is en er geen belangrijke zaken missen of er iets anders met de elders aangeboden auto is. Wij hebben zo al veel miskopen helpen voorkomen en zijn u ook graag van dienst.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie