vorige 1 van 27 volgende

Subaru XV 2.0i Premium

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge
Kmstand 61.996 km
Deuren 5
Kenteken SK-270-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Algemeen

Bouwjaar 25-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge
Kmstand 61.996 km
Deuren 5
Kenteken SK-270-V Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Erik Wijtten BV
Contactpersoon Erik Wijtten
Adres Brabantweg 10
Postcode 6591 HV
Plaats Gennep
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 511894 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragewijtten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 225/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 180 x 162 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.414 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 kg
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠194 - ۠220 per kwartaal

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru XV | Gevoel versus verstand

Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?

Autotest | Subaru XV Gevoel versus verstand

De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.

Plus

  • voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
  • compleet en snel reagerend infotainment systeem
  • ruim en praktisch

Min

  • verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
  • rommelige indeling dashboard
  • onrustig karakter CVT

Conclusie

Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.

Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.

Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.

Deel deze advertentie