
Bouwjaar | 28-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 53.594 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-778-KZ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 53.594 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-778-KZ Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van Haren |
Contactpersoon | Clemens van Haren |
Adres | De Flammert 1205 |
Postcode | 5854 NC |
Plaats | Bergen Lb |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 340698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanharen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2014 - dec 2017
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Garantie: 6 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Mooie XV met 2.0 motor en een geremd trekgewicht van 1.200 kg, Inruil mogelijk, LED koplampen, Subaru Star linksystem voor navigatie en vele andere mogelijkheden.
= Bedrijfsinformatie =
Auto van Haren is een onafhankelijk automobielbedrijf met ruime keuze uit personen- en bedrijfswagens. Alle auto's kunnen worden geleverd met afleveringsbeurt en een nieuwe A.P.K. keuring. Ons bedrijf is uitstekend bereikbaar via de snelweg A77 en de N271. Neem op de N271 de afslag industrieterrein "De Flammert" en u vindt onze ruime showroom na 100 meter aan uw linkerhand. Onze openingstijden zijn van ma. t/m vrij. van 8.00 tot 17.30 uur en op zaterdag en buiten onze openingstijden bent u op afspraak van harte welkom.
Inruil van u auto , bedrijfsauto , motor of quad is bespreekbaar met Clemens van Haren
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru XV | Gevoel versus verstand
Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?

De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.
Plus
- voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
- compleet en snel reagerend infotainment systeem
- ruim en praktisch
Min
- verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
- rommelige indeling dashboard
- onrustig karakter CVT
Conclusie
Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.
Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.
Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.
Deel deze advertentie