Saab 9-3 Cabrio 2.0t SE

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-06-1999
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 249.152 km
Deuren 2
Kenteken 7-TNF-71 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Saab 9-3 Cabrio 2.0t SE


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 17-06-1999
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 249.152 km
Deuren 2
Kenteken 7-TNF-71 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Ben Goossens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koeweg 12
Postcode 6372 AM
Plaats Landgraaf
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 5331018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ben-goossens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 1998 - aug 2000
Tellerstand: 154.816 mijlen

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 225 kg
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Historie
Aantal eigenaren: 1

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠194 - ۠220 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Kosten rijklaar maken €250,-

Basisdekking voor uw auto

Een WA-autoverzekering is wettelijk verplicht in Nederland. Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie