Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 5p. 2x Schuifdeur Luxe uitvoering Camera Trekhaak Lat om Lat

€ 24.900,-

Bouwjaar 25-01-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 53.955 km
Deuren 5
Kenteken V-781-VL
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 5p. 2x Schuifdeur Luxe uitvoering Camera Trekhaak Lat om Lat


€ 24.900,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 53.955 km
Deuren 5
Kenteken V-781-VL
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B&S Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramstraat 30
Postcode 6088 EB
Plaats Roggel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.brouwers-smits.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.040 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

FinanciŽle informatie
Motorrijtuigenbelasting: ۠152 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket "B&S" Zakelijk (۠895 ex BTW): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 6 maanden garantie, Afleverbeurt, Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Reiniging voertuig
- Afleverpakket "B&S" Zakelijk BOVAG (۠1.295 ex BTW): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Showroom finish

Top uitvoering en super netjes zowel van binnen als van buiten ziet deze luxe Trafic er nog keurig netjes uit. Vele opties waaronder ene luxe dubbele cabine van Snoeks voorzien van Isofix, verlichting en 12 volt aansluiting, een media systeem met navigatie, parkeer camera en carplay functie en nog veel meer. De laadruimte is volledig afgewerkt met degelijke houten beplating en lat om lat betimmering. Er is niet met de bus gewerkt en dat zie je er ook wel aan en technisch verkeerd deze in prima conditie het laatste onderhoud was bij 40507km op 10-01-2023. Onze meeneemprijs is exclusief Btw en inclusief de kosten voor het tenaamstellen.

- Voor €895,- krijgt U ons "B&S" Compleet pakket erbij inclusief 6 maanden "B&S Garantie" en onderhoud

- Voor €1295,- krijgt U ons "B&S" Compleet BOVAG pakket erbij inclusief 12 maanden Bovag garantie en onderhoud

- Neem contact met ons via het nummer 0475 44 09 76 of kom lang op de tramstraat 30 in Roggel!

- KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP ONZE WEBSITE WWW.BROUWERS-SMITS.NL

- Inruil en financiering is mogelijk.

Goed om te weten dat u de financiŽle zaken ook via B&S Auto's kunt regelen.
Omdat geen klant hetzelfde is kunnen wij in samenwerking met BD Lease maatwerk aanbieden. Zij nemen, indien u wenst, contact met u op om de diverse lease- en financieringsmogelijkheden te bespreken. Hierdoor houdt u het voor ons privť en worden uw financiŽle zaken direct geregeld.

Meer weten? BD Lease kan u uitgebreid informeren over de verschil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie