Porsche Panamera E-Hybrid Turbo

€ 251.251,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken L1-10-30 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Panamera E-Hybrid Turbo


€ 251.251,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken L1-10-30 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Maastricht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Afrikalaan 37
Postcode 6199 AH
Plaats Maastricht-Airport
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)43 - 8000911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrummaastricht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbags (achter)
  • cruise control
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: L110306

Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 76 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.335 kg
Wielbasis: 295 cm

Accu
Accu: 26 kWh

Interieur
Interieur: Rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,5 kWh/100km

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 223 - € 244 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Beschikbaar per maart 2024

Porsche Centrum Maastricht
Porsche Centrum Maastricht en Porsche Centrum Eindhoven vormen samen de officiële Porsche dealerorganisatie voor het zuiden van Nederland. Sinds begin vorig decennium heeft Limburg daarbij een eigen vestiging en kunt u op de Afrikalaan 37 te Maastricht-Airport terecht voor alle modellen, inclusief Porsche Approved Occasions, en meermaals prijswinnende service en klanttevredenheid. Onze werkplaats is zeer modern uitgerust en dé plek voor onderhoud en reparatie van alle Porsche modellen, van jong tot oud. Porsche Centrum Maastricht is officieel gecertificeerd als Porsche Exclusive Manufaktur Partner, het individualiseringslabel van Porsche.

Porsche Centrum Maastricht is onderdeel van PGZ - www.pgz.nl

Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van PGZ B.V.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie